Biznesmeni używają szkła powiększającego, aby znaleźć grupy docelowe biznesowe, Klient docelowy, Osobowość kupującego, Koncepcja zachowania klienta. Plan marketingowy i strategie. Personalizacja marketingu, strategie zorientowane na klienta.

Biznesmeni używają szkła powiększającego, aby znaleźć grupy docelowe biznesowe, Klient docelowy, Osobowość kupującego, Koncepcja zachowania klienta. Plan marketingowy i strategie. Personalizacja marketingu, strategie zorientowane na klienta.

Informacje o pliku:

Numer pliku: 0101676651726
Typ pliku/format: Zdjęcia ( JPG )
Rozdzielczość: 4608x2939 (39,01x24,88 cm 300 dpi)
Kategorie:
Autor: UnImages

podobne obrazy

ta sama seria

Ten sam autor

INFORMACJE O UŻYCIU:

Zdjęcie "Biznesmeni używają szkła powiększającego, aby znaleźć grupy docelowe biznesowe, Klient docelowy, Osobowość kupującego, Koncepcja zachowania klienta. Plan marketingowy i strategie. Personalizacja marketingu, strategie zorientowane na klienta." może być wykorzystywane do celów osobistych i komercyjnych zgodnie z warunkami zakupionej licencji Royalty-free. Obraz jest dostępny do pobrania w jakości wysokiej rozdzielczości do 5760x3840.

Słowa kluczowe: