Akronim CPI (Cost Per Impression) ujawniony za pomocą podartego papieru, przedstawiający cyfrowe wskaźniki marketingowe, koszty reklamy, kampanie internetowe, zakup mediów, widoczność marki i strategię pay-per-impression

Akronim CPI (Cost Per Impression) ujawniony za pomocą podartego papieru, przedstawiający cyfrowe wskaźniki marketingowe, koszty reklamy, kampanie internetowe, zakup mediów, widoczność marki i strategię pay-per-impression

Informacje o pliku:

Numer pliku: 0101826733983
Typ pliku/format: Zdjęcia ( JPG )
Rozdzielczość: 5760x3840 (48,77x32,51 cm 300 dpi)
Kategorie:
Autor: dizain

podobne obrazy

ta sama seria

Ten sam autor

INFORMACJE O UŻYCIU:

Zdjęcie "Akronim CPI (Cost Per Impression) ujawniony za pomocą podartego papieru, przedstawiający cyfrowe wskaźniki marketingowe, koszty reklamy, kampanie internetowe, zakup mediów, widoczność marki i strategię pay-per-impression" może być wykorzystywane do celów osobistych i komercyjnych zgodnie z warunkami zakupionej licencji Royalty-free. Obraz jest dostępny do pobrania w jakości wysokiej rozdzielczości do 5760x3840.

Słowa kluczowe: